June 17, 2013

Betoi hang block aku ?

" Kalau kita break kali ni , I takkan mintak couple lagi dah . Ni last " Wey , tu ja ka cara hang nak membuktikan statement hang cakap kat aku tu ? Dengan hang block aku ? Matang la sikit . Please la jangan buat teruk sangat . I'm okay with that shit broke up ! :) I'm soooooooo happy for it .

 I gave you so many chances , about 5-6 times . But , you're always take me for granted . Hm , then broke up without any reason . Tak pernahnya hang appreciate aku kan ? I trusted you , my mistake . If la ada yang lain , are you telling her the same shit you told me ? Sorry to say , no one can't stay with you . That's only me yang boleh sabar , sabar , sabar and terus sabar dengan hang . Kalau ada yang boleh buat apa yang aku buat untuk hang , SHE'S GREATTTTTTTTTT !

Last word .

Hang block aku means hang belum cukup kuat untuk buktikan yang hang boleh go on without me . I'm okay with everything that you've did . You've trained me about 6 times :)


Tapi , hang dah block aku dulu . Great .




XOXO , E ♥

No comments:

Ernie Rosnizar | Leopard ™