December 1, 2012

Virtue



Yup , bab - bab tunggu text tu jadi rutin harian dah . Bangun tidoq ja , phone yang akan dicapai . Kalau tengok tv tu , kejap - kejap tengok phone , kot - kot la ada text kan . Walaupun aku tau , takkan ada . Bila keluar jalan - jalan , sanggup tu tinggai phone dalam kereta dengan harapan nanti bila aku naik kereta ada " 1 new message " . Lepas tu , bila dah naik kereta , dengan lemah mencapai phone . Tengok - tengok ada " 1 new message " la wakk . Nak bukak text tu pun ada step . Mula - mula mesti la pejam mata , keduanya tarik nafas panjang berserta senyuman . Ketiganya , taraaaaaaaa .... Muka kiok lalu berkata " Bodoh punya maxis ! " #apabila amarah menguasai diri , lidah laju menutur bicara , acewahhh . Tapi apa yang jadi semua ada hikmahnya . Omputeh cakap everthing happens for a reason . Okay , apadia hikmahnya ? Haa , of course la keimanan dan kesabaran aku terlatih . So sekarang ni , aku dah okay la sikit kalau dia tak text pun . Alaa wey , banyak lagi kan benda nak kena buat pada dok tunggu - tunggu . Tapi tudiaa la , Katy Perry kata part of me .  Of course he's a part of me . Jadi , apa yang aku boleh buat . Sabar dan terus bersabar :)

" Expectations are root of heartache "
- Shakespeare 


XOXO , E ♥
XOXO , E ♥

No comments:

Ernie Rosnizar | Leopard ™