December 2, 2012

Extremely


SAPS - Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah . Ha ni dia lah yang dok buat aku EXTREMELY WORRIED . Nak check SAPS tu pun , pikiaq banyak kali woo . Sementara nak tau result , tangan sejuk semacam baq hang . Dok mind set siap dah , redha Ernie . Redha .. Adoi , sekali bukak nahh ! Pergh , $#@%$

OH TIDAKKKKK ! Telan ayaq liuq pun tak lepaih baq hang #opss , loghat terlebih . Tak mau turun kelas , tak mau turun kelas , tak mau , tak mau , takmau ! Wey dah la tahun depan aku ni nak kena struggle gila- gila untuk PMR . Al maklum saja lah , muka calon 8A ni #positive thinking kan aku :)

Aku dah tak boleh buat apa dah , doa doa dan doa . Kan doa itu senjata orang mukmin . Ha la , aku kena kata macam tu , nak pujuk hati sendiri . Hanya tu ja aku nak , TAK MAU TURUN KELAS ! To Teacher capital L , please kesiankan saya . Saya selalu siapkan homework yang teacher bagi . Kemas elok ja . Siap tak bagi qonyok - qonyok lagi . Orang bagi terlipat pun saya marah tau teacher . Tapi , keputusan math tu hat tak beqapa nak elok . Ampunkan saya :( 

Dengan ini saya , Ernie Rosnizar berjanji pada diri sendiri akan pulun habis - habisan untuk dapat 8A dalam PMR 2013 dan membanggakan kedua ibu bapa saya . Yeahhhh ! XD

#tak mau turun kelas !
#pray for me guys :')

XOXO , E ♥


XOXO , E ♥

No comments:

Ernie Rosnizar | Leopard ™