February 1, 2014

Salah aku ?


Assalamualaikum . 



Bukak sekolah bila ? Yang pastinya , I'm not excited AT ALL to back to school after 5 days holiday . Selasa bukak dah eh ? Argh lupa . Lantak . Dengan kedatangan pendatang luar yang tah apa aku nak describe depa . Aku tarak buat salah apa pun kot . I don't have any BAD INTENTION on that day ! NOTED THAT . I'm 16 , I'm A STUDENT . I have my right isn't it ? Ka memang aku yang bengong & taktau yang memang ada peraturan bahawa pelajar tak ada hak apa-apa ? Tak dak niat nak KURANG AJAR . Erghhhhhh , buang masa ja kot aku nak cari pasai . Bosan k . Banyak benda lagi aku nak pikir . Fullstop , I had enough of shits .

Maaf kalau aku bersikap biadap pada anda . Tapi aku tau , aku tak salah . Aku memang akan jadi kepala batu bila aku tau yang aku tak salah . 



XOXO , E ♥

No comments:

Ernie Rosnizar | Leopard ™