November 17, 2013

It's time to cut it !

Assalamualaikum , hi afternoon :)

Bagi aku , kalau rambut makin panjang , makin aku perlu spend more time to take care and pay more attention on it . As we all know , rambut is quite difficult nak jaga . Nak-nak pulak yang bertudung ni . So , aku dah ambik keputusan nak potong , even aku sayang . Tapi , untuk nak mudahkan kheja aku , I think it is better . 

Taktau laa , lately ni asyik sakit kepala ja . Maybe dengan potong rambut ni , boleh kurangkan rasa sakit tu . Lagipun , kalau pendek sikit , it'll more easier for me to taking care of it kan . Orang yang nak rambut panjang ni , actually kena rajin . Kena jaga betul-betul , kena beli itu ini . Kalau yang malas macam aku ni , sampai malas dah nak sikat rambut *geleng kepala .


" A woman who cuts her hair , is about to change her life " - Coco Chanel
#haa , memang nak ubah pun . Daripada susah nak jaga jadi senang :)

So , muktamad . Jom pi saloon and cut it off ! Ciao .


XOXO , E ♥

No comments:

Ernie Rosnizar | Leopard ™